flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Концепція Дніпровського районного суду м. Києва

11 листопада 2013, 12:50

 

 

ДНІПРОВСЬКИЙ    РАЙОННИЙ    СУД    МІСТА   КИЄВА

 

************************************************************

 

Концепція 

удосконалення РГАНІЗАЦІЙНОГО забезпечення  ДІЯЛЬНОСТІ

ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ

 МІСТА КИЄВА як модельного

(основні засади діяльності)

  

Правосуддя в Україні здійснюється виключно судами. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами  чи посадовими особами не допускаються.

                                                                 Конституція України ч. 1 ст. 124 розділ VІІІ  „Правосуддя”

 

 Розділ І. Вступ.

Людина, її життя, здоров’я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права та свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Упередження та забезпечення прав і свобод  людини є головним обов’язком держави.

Особливу роль в реалізації наведених положень Конституції України відіграють суди, які покликані здійснювати правосуддя.

Юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають в державі.

Становлення судової влади, як відносно обособленої гілки державної влади, проходить складний шлях. Багато питань життя суспільства і окремих людей, що до цього відносились до компетенції різних державних органів тепер перейшли під юрисдикцію суду, який став основним інструментом захисту прав людей.

Нові реалії життя вимагають і нових підходів до організації роботи місцевих судів. Адже саме в місцевих судах зосереджується основне навантаження на судову систему. Тому і те, як буде організована робота цих первинних ланок судової системи буде визначати те, як будуть вирішуватись завдання правосуддя.

Для ефективного здійснення правосуддя в Україні спрямована судова реформа.

У рамках судової реформи прийняті такі важливі закони, як Закон України „Про статус суддів”, Закон України „Про судоустрій”, інші. Дана реформа спрямована шляхом не лише  прийняття законів чи інших нормативно-правових актів, а й шляхом створення ефективної  організаційної структури суду.

Одним із напрямків впровадження судової реформи в Україні було створення модельних судів.

Модельний суд – це суд з високоефективною організацією роботи його апарату, спрямованої на забезпечення судової діяльності при чіткому розмежуванні процесуальних та адміністративно-управлінських функцій, з високим рівнем судочинства.

Розділ ІІ.   Загальні дані про суд.

 В Україні на базі місцевих судів створено 44 модельних суди. Одним із таких судів є Дніпровський районний суд м. Києва.

Дніпровський районний суд м. Києва розміщений в двох приміщеннях. Штатна чисельність працівників 128  осіб. З 2003 року організована цілодобова охорона приміщень суду з працівниками судової міліції.

В суді створені всі належні умови для праці. З 2004 року по 2006 рік майже повністю оновлені меблі суду, закуплена достатня кількість оргтехніки, суд обладнано підсиленою системою електроживлення та встановлено структурну кабельну мережу. З метою поліпшення умов роботи в приміщеннях Дніпровського районного суду м. Києва проводиться ремонт приміщень, встановлено огорожу, перекрито дах.

У кінці 2006 року заплановано розпочати добудову до приміщення, яке розташоване по вул. Сергієнка,3 в м. Києва. Нове приміщення буде відповідати усім вимогам  по забезпеченню кожного судді кабінетом, приймальнею, залом судових засідань, нарадою кімнатою та кімнатою відпочинку.

 Розділ ІІІ.   Мета та принципи діяльності суду.

  Модельний Дніпровський районний суд м. Києва не є надзвичайним чи особливим, мета створення такого суду є вдосконалення судового устрою та забезпечення справедливого судочинства відповідно до європейських стандартів. 

Принципи роботи модельного Дніпровського районного суду м. Києва:

-                                         розподіл функцій між структурними підрозділами та посадовими особами за сферами діяльності,

-                                         розподіл справ за категоріями (спеціалізація) між суддями і вивільнення їх від непроцесуальної діяльності,

-                                         застосування сучасних інформаційних технологій. 

Розділ ІV.  Функціональні підрозділи.

Дії людей стосуються певного предмету і направлені на певну мету. Предметом дій людей в даному випадку є інформація, яка надходить до суду у вигляді документів – документована інформація.

Мета дій людей з документованою інформацією співпадає із завданнями, які покликана вирішити певна стадія проходження інформації. В стадію проходження інформації, таким чином, входять однорідні дії з документованою інформацією, об’єднані завданнями прийому, підготовки та призначення до розгляду судових справ, звернення до виконання рішень по ним та збереження документів. Для забезпечення здійснення зазначених стадій утворено підрозділи, які складаються з сукупності посад, в повноваження яких входить здійснення операцій з інформацією. Відповідно до функцій, які вони виконують, підрозділи називаються:

-                      відділ прийому і реєстрації,

-                      інформаційний відділ,

-                      технічний відділ,

-                      відділ кадрів,

-                      судовий відділ,

-                      виконавчий відділ,

-                      відділ архівної роботи.

Ці підрозділи складають організаційну структуру суду, оскільки саме вони забезпечують організацію проходження судових справ відповідно до стадій.

Діяльність суду забезпечується встановленням чіткої організаційної структури суду, а також визначенням компетенції, умов та порядку діяльності підрозділів і посадових осіб.

 

Відділ прийому та реєстрації.

Відділ прийому та реєстрації – здійснює прийом, реєстрацію вхідної кореспонденції, організацію відправлення вихідної кореспонденції, інформаційно-довідкове обслуговування відвідувачів.

Завдання: забезпечення належного обліку документів, які надходять до суду, виготовлення звітів про структуру, об’єм та інтенсивність інформаційного потоку.

Відповідальність: за справи і документи – з моменту прийому і передачі під розписку виконавцеві; за речові докази – з моменту їх отримання до моменту передачі відповідно до рішення судді.

 

У відділі прийому ведуться такі  наряди:

1. Постанови законодавчих і урядових органів, інструкції розпорядження органів Державної судової адміністрації та листування з ними,

2.  Керівні роз'яснення Пленуму Верховного Суду України,

3.  Матеріали узагальнення судової практики вищестоящих судів,

4.  Матеріали узагальнення судової практики суду, копії доповідних записок, інформацій і подань, які вносились судом. Відповіді на подання.

5.  Акти, доповідні записки, протоколи та інші матеріали по перевірці, ознайомленню з роботою суду, канцелярії,  колегій.

6. Наряд листування з громадянами та звернення, які надійшли з Ради суддів м. Києва та України,

7. Опис рекомендованих бандеролей (листів) та опис простої кореспонденції,

8.  Опис справ, переданих до архіву суду та до державного архіву,

9.  Статистичні звіти суду, листи та роз'яснення щодо них,

10. Матеріали, які залишено без руху. Постанови про відмову в порушенні кримінальної справи за скаргою потерпілого, про відмову в прийнятті позовної заяви, про повернення державного мита.

Інформаційний відділ.

Інформаційний відділ – підрозділ суду, який здійснює інформаційне забезпечення діяльності суду.

Завдання: регулювання руху інформації, складання узагальнень, звітів, проведення аналітичної роботи, ведення діловодства по зверненнях громадян.

Інформаційний відділ отримує у визначених формах інформацію, що стосується діяльності суду, здійснює її аналіз та узагальнення; відстежує зміни інформаційного потоку; складають списки невчасно зданих справ до канцелярій суду, списки непризначених справ, в установлені законом строки, на кожного суддю, списки непереданих до канцелярій суду справ на кожного суддю, в межах компетенції вирішують заяви та скарги громадян.

Інформаційним  відділом ведуться слідуючі наряди суду:

1.                                      Плани роботи і матеріали по їх виконанню. Протоколи оперативних нарад,

2.                                      Копії ухвал вищої ланки судів по кримінальним справам даного суду

частина І – копії  ухвал Апеляційного суду  м. Києва,

частина ІІ – копії ухвал Верховного Суду України.

3.                                      Копії ухвал вищої ланки судів по  цивільним справам даного суду

частина І – копії  ухвал Апеляційного суду  м. Києва,

частина ІІ – копії ухвал Верховного Суду України.

4.                                      Довідки про роботу суду по розгляду пропозицій, заяв, скарг (крім апеляційних та касаційних), доповідні записки та узагальнення по результатах вивчення цієї роботи.

5.                                      Копії окремих ухвал по цивільним справам і листування по їх виконанню:

частина І – копії окремих ухвал і повідомлення про їх виконання;

частина ІІ – контрольний наряд, в якому зберігаються копії окремих ухвал до одержання повідомлень про їх виконання.

6.                                      Копії окремих  постанов по кримінальних справах,  і листування по їх виконанню:

частина І – копії окремих  постанов і повідомлення про їх виконання,

частина ІІ – контрольний наряд, в якому зберігаються копії окремих постанов  до одержання повідомлень про їх виконання.

Основною функцією інформаційного відділу є належне своєчасне  забезпечення  суддів інформацією щодо змін законодавства України.

Технічний відділ.

Технічний відділ – підрозділ суду, призначений для технічного забезпечення діяльності суду.

Технічне забезпечення полягає в підтриманні всіх технічних засобів суду в належному стані.

Технічні засоби складаються з комп’ютерної, телефонної мереж  та обладнання для фіксації судових процесів.

Відділ кадрів.

Відділ кадрів – це підрозділ суду, який виконує функції щодо забезпечення суду кваліфікованими працівниками відповідно до штатного розпису, вирішує кадрові питання.

Відділом кадрів ведеться слідуючі журнали та наряди:

1.                                        Журнал обліку документів та видань з грифом “Для службового користування”.

2.                                       Нормативно-правові акти, листи, роз'яснення щодо питань кадрової роботи та державної служби.

3.       Доручення органів державної судової адміністрації, рішення вищих та місцевих органів суддівського самоврядування щодо роботи з кадрами та документи про їх виконання.

4.                                         Листування з органами державної судової адміністрації, органами місцевого самоврядування з питань роботи з кадрами.

5.                                         Накази суду (оригінали).

- з особового складу (про прийняття на роботу, переведення, звільнення, присвоєння рангів, встановлення надбавок, заохочення тощо),

-  про надання відпусток,

- з адміністративно-господарських питань, про дисциплінарні стягнення, відрядження працівників.

6.  Журнал реєстрації наказів суду

- з особового складу (про прийняття на роботу, переведення, звільнення, присвоєння рангів, встановлення надбавок, заохочення тощо),

- про надання відпусток,

- з адміністративно-господарських питань, про дисциплінарні стягнення, відрядження працівників.

7. Розпорядження суду (оригінали).

8. Журнал реєстрації розпоряджень суду.

9.  План-графік підвищення кваліфікації працівників апарату суду та інші матеріали щодо підвищення кваліфікації. Аналітичні довідки про роботу з кадрами.

10. Штатні розписи суду, зміни до них, проекти, документи, документи щодо їх розроблення.

11. Правила внутрішнього трудового розпорядку.

12. Посадові інструкції працівників апарату суду. самоврядування щодо роботи з кадрами та документи про їх виконання.

13. Листування з органами державної судової адміністрації, органами

14. Списки кадрового резерву для державної служби апарату суду та матеріали щодо їх формування.

15. Матеріали засідань конкурсної комісії суду.

16. Особові документи осіб, що не були рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

17. Книга обліку бланків трудових книжок та вкладишів до них.

18. Книга обліку руху трудових книжок та вкладишів до них.

19. Книга обліку руху особових справ.

20. Книга обліку видачі довідок.

21. Книга реєстрації посвідчень про відрядження.

22. Графіки надання відпусток та документи щодо їх формування.

23. Заяви працівників апарату суду про надання щорічних відпусток, відпусток без збереження заробітної плати.

24.  Заяви працівників апарату суду про надання навчальних відпусток.

25. Матеріали проведення атестації державних службовців апарату суду.

26. Матеріали проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків і завдань.

27. Матеріали щодо заохочення працівників апарату суду.

28.  Статистичні звіти за формою 9-ДС.

29. Статистичні звіти за формою 6-ПВ.

30. Документи щодо обліку робочого часу (табелі, доповідні записки тощо)

31.  Книга обліку виходу на роботу працівників суду.

32. Матеріали щодо продовження терміну перебування на державній службі.

33. Розрахунки стажу державної служби.

34. Матеріали проведення службових перевірок та розслідувань.

35. Матеріали щодо притягнення працівників суду до дисциплінарної відповідальності.

 

Судовий відділ.

Судовий відділ  -  відносно обособлений підрозділ суду, основним завданням якого є забезпечення розгляду по суті судових справ у визначеному законодавством України порядку.

Роботу судового відділу забезпечують голова суду, його заступники, судді, секретарі судових засідань.

Порядок роботи судового відділу:

-                                         після надходження судової справи до суду через контрольний журнал вона передається судді під його юрисдикцію,

-                                         після призначення справи до слухання, вона передається у виконавчий відділ,

-                                         ознайомлення судді зі справою може бути в будь-який час, вільний від судових слухань,

-                                         після кожного судового засідання справа повертається до виконавчого відділу, оформленою відповідно до вимог діловодства.

За безпосередню організацію судового відділу відповідає голова суду, який вправі вирішувати всі питання віднесені до його компетенції, і які випливають з завдань, що стоять перед судовим відділом.

 

Виконавчий відділ.

Виконавчий відділ – підрозділ суду,  призначений для забезпечення зберігання справ, які знаходяться на стадії розгляду, та забезпечення виконання судових рішень, контролю за їх виконанням. Даний відділ здійснює дії по зверненню до виконання судових рішень по кримінальним, цивільним, адміністративним справам.

Завдання: прийом та зберігання справ, які розглядаються суддями, звернення до виконання судових рішень, які набрали законної сили, контроль за ходом їх виконання.

Відповідальність: з моменту отримання справи до передачі в архів.

В своєму складі виконавчий відділ об’єднує сектор кримінальної, цивільної та адміністративної канцелярій.

 

У виконавчому відділі ведуться слідуючі наряди:

а) сектор  кримінальних справ:

1.     Копії постанов (ухвал), за якими справи надіслано на додаткове розслідування, передано на розгляд органів у справах неповнолітніх   або направлено на доопрацювання.

2.     Копії постанов та вимоги, за якими направлено чи витребувано справи  органами Прокуратури.

3.     Копії постанов та вимоги, за якими направлено чи витребувано  справи  органами  ВКВІ.

4.     Наряд обліку осіб, звільнених від відбування покарання з випробуванням.

5.     Наряд матеріалів окремих доручень.

6.     Наряд по статистичним карткам на підсудного.

7.     Виконавчі провадження.

8.     Збиткові провадження.

9.     Списки кримінальних справ, призначених до слухання по першій і апеляційній інстанціях.

10.          Списки кримінальних справ, призначених до слухання   касаційній інстанції.

11.          Опис закінчених провадженням кримінальних справ, переданих до архіву суду.

12.          Копії постанов про направлення справи для проведення експертизи.

13.          Акти звірки ВКВІ та Дніпровського районного суду м. Києва.

 

б) сектор  цивільних справ:

1.     Списки цивільних справ, призначених до слухання по першій і апеляційній інстанціях.

2.     Списки цивільних справ, призначених до слухання по  касаційній інстанції.

3.     Копії ухвал про направлення справ за підсудністю до інших судів.

4.     Копії ухвал про направлення цивільних справ  для проведення експертизи.

 

Функції виконавчого відділу:

-                                         прийом судової справи у належному вигляді в перервах чи з остаточним рішенням суду,

-                                         реєстрація зміненої інформації в формах обліку,

-                                         звернення до виконання рішень в кримінальних, цивільних, адміністративних справах,

-                                         виготовлення документів – форм звернення до виконання рішень,

-                                         направлення звернутих до виконання рішень виконавцям,

-                                         видача копій процесуальних документів зацікавленим особам,

-                                         контроль за виконанням, звернутих до виконання, судових рішень,

-                                         виготовлення і видача виконавчих документів в порядку, передбаченому законодавством України,

-                                         складання статистичної звітності,

-                                         підготовка судових справ для передачі у відділ архівної роботи.

 

Відділ архівної роботи.

Відділ архівної роботи здійснює функцію збереження документованої інформації та носіїв технічного запису.

Відділ архівної роботи здійснює свою діяльність відповідно до правил діяльності  архівних установ, визначених Законом України „Про Національний архівний фонд і архівні установи”, Типовим положенням про архівний підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, державного підприємства, установи і організації, Інструкцією про порядок передавання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору та передавання до державних архівів судових справ та документів діяльності суду та Тимчасовою інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді.

 

 

Розділ V.   Порядок організації роботи модельного суду.

З метою удосконалення організаційного забезпечення діяльності Дніпровського районного суду м. Києва запроваджено слідуючий порядок організації  роботи суду та прийому громадян (наказ голови суду № 31/а від 17.10.2005 р.) :

* прийом позовних заяв, скарг проводиться помічниками суддів з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 12:00 години в приміщенні по вул.. Сергієнка, 3, згідно графіку, що затверджується щомісячно головою суду,

* прийом головою суду та його заступниками проводиться лише з організаційних питань:

- голова суду – щоп’ятниці з 8:00 до 11:00 години,

- заступники голови суду – щосереди з 15:00 до 18:00 години в приміщеннях суду по вул.. Сергієнка, 3 та по вул. Кошиця, 5.

* керівником апарату суду та помічниками голови суду проводиться прийом громадян з питань організації роботи апарату суду щосереди з 15:00 до 18:00 години,

* керівником апарату суду прийом працівників апарату суду з організаційних та виробничих питань проводиться щосереди з 9:00 до 13:00 години,

* канцеляріями суду прийом громадян проводиться щосереди з 15:00 дог 18:00 години, щоп’ятниці з 8:00   до 11:00 години,

* розподіл позовних заяв та скарг по суддям, які розглядають цивільні справи, проводиться по мірі надходження з урахуванням критерію складності (критерії складності визначено розпорядженням голови суду № 19 від 12.04.2006 року).

Розділ VІ.  Індексація суддів.

Головою суду встановлено за суддями індекси:

голова суду   Хіміч В.М. -  ВХ-31,

заступник голови суду Стрижеус А.М. – С-18,

в.о. заступника голови суду Тарасенко З.Й. – Т-2,

судді:    Антипова Л.О. – А-4,

Беспалов О.О. – Б-5,

Гончарук В.П. – Г-6,

Горбань Т.І. – Г-7,

Губська О.А. – Г-13,

Калєтнік І.Г. – К-32,

Кияшко О.А. – К-8,

Колесник Л.А. – К-9,

Кулікова С.В. – К-11,

Ластовка Н.Д.  – Л-12,

Лобань О.І. – Л-13,

Марченко М.В. – М-14,

Пінчук Н.А. – П-15,

Попович О.В. – П-16,

Рубан С.М. – Р-17,

Федорова Г.Г. – Ф-19,

Чаус М.О. – Ч-20,

Чех Н.А. – Ч-21,

Шапран В.В. – Ш-22,

Штелик С.П. – Ш-23,

Шурига Т.Г. – Ш-24,

Дзюба О.А. – Д-25,

Дікусар Н.О. – Д-25,

Виниченко Л.М. – В-27,

Сітайло О.М. – С-28,

Савлук Т.В. – 29,

Дурицька О.М. – 30.

 

 

Розділ VІІ.  Технологія проходження справ.

Кожна справа, яка надходить до суду, проходить певні етапи:

1.     стадія прийому,

2.     реєстрація у загальній канцелярії,

3.     стадія розподілу справ по критеріям складності,

4.     розподіл справ по суддям,

5.     реєстрація справ  у кримінальній, цивільній, адміністративній канцеляріях суду,

6.     передача справ суддям,

7.     призначення справи до судового розгляду ,

8.     розгляд справи по суті,

9.     прийняття рішення по справі,

10.                      передача справи до канцелярії суду,

11.                      звернення рішення суду до виконання,

12.                      стадія зберігання справи в архіві суду.

 

Але іноді  в силу специфіки справи поряд із загальними умовами її проходження в суді, які притаманні всім судовим справам, виникають і особливості, які стосуються тільки цієї категорії справ.

 

Розділ ХІ. Розподіл справ.  

Значна увага приділяється стадії розподілу справ по критеріям та розподіл справ по суддям.

Від вірного виконання зазначених стадій залежить ефективність  розгляду справ, а також  і показники роботи цілого суду.

Кримінальні справи.

Розподіл кримінальних справ здійснюється головою суду. В законодавстві немає вказівок, яким чином повинен відбуватися даний розподіл. Головою суду враховується  інтелектуальний рівень кожного судді і професійна придатність до вирішення справ тієї чи іншої категорії, з урахуванням професійного рівня та досвіду роботи кожного судді. Наскільки це  можливо, голова суду підтримує між суддями рівновагу і справедливий  розподіл справ.

Матеріали про умовно-дострокове звільнення і заміну покарань, про адміністративний нагляд, скарги на дії слідчих органів, скарги приватного обвинувачення також розподіляються головою суду.

Матеріали щодо арешту, тримання під вартою, затримання осіб, підозрюваних у вчиненні злочину, огляду та обшуку житла чи володіння особи, розглядаються суддями в порядку черговості, згідно графіку, який затверджується щомісяця.

Цивільні справи.

Розподіл цивільних справ між суддями цивільної колегії в порядку черговості, з урахуванням критерію складності проводить керівник апарату суду за візуванням голови суду. 

Критерії складності діляться на прості, середні, складні (розпорядження голови суду № 19 від 12. квітня 2006 р.).

1.  прості

- справи позовного провадження:

      а)  про розірвання шлюбу,

      б)  про стягнення аліментів на утримання дитини,

      в)  про стягнення аліментів на утримання дружини,

- справи наказного провадження;

 

2. середні

- справи позовного провадження:

а) що виникають з трудових правовідносин (про поновлення на роботі, про виплату заробітної плати, про відмову в прийнятті на роботу, про відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної працівниками підприємству, установі, організації, про визнання страйку незаконним),

б) справи, що виникають з сімейних правовідносин (про встановлення батьківства, про позбавлення батьківських прав),

в) справи, що виникають з житлових правовідносин (про виселення, про приватизацію державного житлового фонд),

г) справи про право власності (про приватну власність, про колективну власність, про державну власність),

д) спори про відшкодування шкоди, заподіяної  ушкодженням здоров’я чи смертю громадянина (у зв’язку з виконанням потерпілим своїх трудових обов’язків,  у зв’язку з порушенням правил руху та аваріями на транспорті),

е) спори про відшкодування шкоди, заподіяної порушенням законодавства про охорону природи (про майнову відповідальність за лісопорушення, про майнову відповідальність за незаконне полювання та порушення правил вилову риби),

є) про звільнення майна з-під арешту (про виключення майна з опису),

ж) спори, що виникають з порушення законодавства про об’єднання громадян,

з) інші справи позовного провадження, які не включені до легкої чи складної критерії,

-  справи, що виникають з адміністративно-правових відносин,

-  справи окремого провадження;

 

3. складні

- справи позовного провадження:

а) спори про авторське право,

б) спори про винахідницьке право,

в) спори про паювання землі,

г) спори про захист честі, гідності та ділової репутації,

д) спори про відшкодування шкоди, заподіяної громадянинові незаконними діями органів дізнання, досудового слідства, прокуратури і суду,

е)  спори, що пов’язані з діяльністю господарських товариств,

є)  спори, що пов’язані з договором оренди,

- справи про стягнення коштів, де сума перевищує 50000 гривень,

- справи, по яким приймає участь велика кількість сторін.

Розподіл позовних заяв, скарг по суддям  здійснює керівник апарату суду по мірі їх надходження з урахуванням критерію складності та візується головою суду.

Також визначено, що окремі доручення судів країн ближнього зарубіжжя виконуються суддею Штелик С.П., країн дальнього зарубіжжя – суддею Федоровою Г.Г.

Розгляд цивільних справ окремої категорії відповідно до п. 4 ст. 234 ЦПК України доручено суддям Ластовці Н.Д. та Штелик С.П.

 

Адміністративні справи.

Протоколи про адміністративні правопорушення надходять до суду, реєструються в загальній канцелярії, після чого передаються для належного оформлення та реєстрації до адміністративної канцелярії, де старшим секретарем розподіляється однакова кількість справ кожному судді з урахуванням, що розгляд адміністративних справ щодо порушення податкового законодавства  проводиться суддями Колесник Л.А., Попович О.В., Губською О.А.,  Куліковою С.В., щодо порушення міграційного законодавства – суддями Ластовка Н.Д., Дурицькою О.М., щодо порушення протипожежного законодавства – суддями Беспаловим О.О., Марченко М.В..

Розділ Х. Основні засади удосконалення організації суду.   

Виходячи з викладеного, можна зазначити, що основними засадами удосконалення організаційного забезпечення  діяльності Дніпровського районного суду м. Києва як модельного є:

-                       практичне сприяння учасникам процесу у виявленні і формулюванні їх проблем, аналізі варіантів і обґрунтованому виборі рішення цих проблем відповідно до їх цілей;

-                       надання чітких відповідей  сторонам з питань шляхів і форм вирішення розбіжностей, які виникають у них при зверненні до суду,

-                       визначення та апробація нових методів організації діяльності суду,

-                       аналіз існуючих недоліків та проблем, шляхи їх вирішення на іншій організаційній основі.